miércoles, octubre 11, 2006

Primera sesion: Torbellino de ideas



¡Por fin ha empezado el taller Kurtcirkuit!



Tras unos pequeños incidentes técnicos en recursos informáticos entramos en materia.Todos en pleno brainstorming pensando la idea para el corto
Una sesión que sorprendió por la buena acogida, la participación de todos y la cantidad de buenas ideas que surgieron. Una pena que tengamos que decantarnos sólo por una.



Damas y caballeros, en primicia mundial el tema escogido es el arte de ligar, tratado desde una perspectiva de falso documental y con un toque de humor.

Más noticias en exclusiva proximamente.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ueee, tenim blog! Jo li vai donant al cap aviam ke surt. De moment estik mirant curts per lestil i baixant koses del felix rodriguez de la fuente. Fins avaiat!

corpseles dijo...

jejejeje, la documentació es clau per al procés creatiu i de preproducció. Així q anims amb la natura salvatge :))

corpseles dijo...

jejejeje, la documentació es clau per al procés creatiu i de preproducció. Així q anims amb la natura salvatge :))

Anónimo dijo...

Bueno, sembla que ningu escriu. Bingué us animo desdaki. Ale, pos res, que el guio molt bé, espeo ke el pulim, li treguem koses noves i surti un curt el maxim de puta mare ke poguem. Pues res adisfrutar, que sempre penso que el millor d'un viatge es cuan estas a l'aeroport imaginant i especulant lo bé ke pot sortir el viatge (perdo per la repetició de la paraula viatge, pero a juderse ara no em surt kap sinonim ke magradi) Ciao! i fins aviat!

Anónimo dijo...

Escriviu una mika homé, ke sino es un monoleg. Bueno Torno a fer costes a classe. Fins dema! no sortiu molt de marxa. Nos vemos en los bares!

Anónimo dijo...

Hola, fa mesos ke no eskrik, jeje, pero ja vec que es un monoleg en el buit. aixi ke puc cridar ben fort, AHAHAHAHAH!!!!!!!!!
Auria de dormir mes, o necesito. Bueno, potser de sortir un ratet de festa. Ciao!